در حال جستجو ...
نمایش بیشتر

حضور فعال درسا دارو در پانزدهمین کنگره نقص ایمنی

حضور فعال درسا دارو در پانزدهمین کنگره نقص ایمنی

حضور فعال درسا دارو در پانزدهمین کنگره نقص ایمنی

شرکت درسا دارو درپانزدهمین کنگره بین المللی بیماری های نقص ایمنی اولیه(ICDI ( حضوری فعال داشت.

در این کنگره که توسط مرکز تحقیقات نقص ایمنی در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه 1403 در بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران به ریاست آقای دکتر نیما رضایی برگزار شد، اساتید برجسته ای از ایران و خارج از کشور در مورد آخرین یافته های علمی در زمینه بیماران نقص ایمنی به بحث و گفتگو و اشتراک تجربیات ارزشمند علمی و تحقیقاتی خود پرداختند.

تولید انبوه اینترفرون گاما به صورت ویال گامارک و در دسترس بودن این داروی بایوتک و با کیفیت در سراسر کشور و کاربرد مهم آن در بیماران نقص ایمنی، که در این کنفرانس به صورت سخنرانی علمی ارائه شد، مورد استقبال و خرسندی متخصصین حاضر در کنگره قرار گرفت.

ایران جزء معدود کشورهای جهان است که به همت متخصصین شرکت دانش بنیان درسا دارو، تکنولوژی ساخت داروی اینترفرون گاما را دارا می باشد  و این داروی مهم در درمان بیماران نقص ایمنی CGD و MSMD و استئوپتروز بدخیم را با کیفیت عالی و قیمتی بسیار مناسب در اختیار بیماران قرار داده است.

این همایش فرصت دوباره ای برای انتقال این پیام به پزشکان و اساتید برجسته کشور بود که "همکاران پر تلاش و با همت شرکت دانش بینان درسا دارو همواره  تولید محصولات خاص و با کیفیت بالا  را سر لوحه خود قرار داده اند" و این نوید را به بیماران می دهند که لبخند فرزندان دلبند شما در سراسر ایران عزیز پشتوانه اصلی ما در تولید گامارک" می باشد.