در حال جستجو ...
نمایش بیشتر

اولین همایش جامع مدیریت بیماران عفونی

اولین همایش جامع مدیریت بیماران عفونی

اولین همایش جامع مدیریت بیماران عفونی

دستیابی به دانش تولید اینترفرون گاما در کشور مورد استقبال پزشکان متخصص شرکت کننده در اولین همایش جامع مدیریت بیماران عفونی بدحال قرار گرفت.

در اولین همایش جامع مدیریت بیماران عفونی بدحال که توسط سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از تاریخ 27 تا 30 دی ماه 1401 در سالن غرضی بیمارستان میلاد برگزار شد، بیش از 600 پزشک متخصص عفونی، بیهوشی، آی سی یو، داخلی و عمومی شرکت داشتند و با آخرین روش های درمانی روز دنیا در حوزه مدیریت بیماران عفونی بدحال آشنا شدند.

در این همایش، ویال گامارک ( اینترفرون گاما) به عنوان اولین دستاورد ایران در تولید داروهای نوترکیب، مخاطبان زیادی داشت. طبق مستندات علمی موجود، قابلیت استفاده از اینترفرون گاما در بیماری های عفونی،کنسر، اتوایمیون و همچنین شرایط وابسته به سرکوب سیستم ایمنی ثابت شده است. با توجه به پیشرفت های اخیر دانش پزشکی در خصوص استفاده از روش های جدید درمانی که همراه با اثربخشی بالا و عوارض جانبی کمتری باشد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.  ایمونوتراپی با اینترفرون گاما نیز که نقش تعدیل کننده سیستم ایمنی را به عهده دارد، تضمین کننده درمان های مقرون به صرفه تر همراه با کاهش مقاومت دارویی خواهد بود.

تولید انبوه و داخلی این داروی تخصصی توسط شرکت دانش بنیان درسا دارو موجب در دسترس قرار گرفتن آن برای بیماران نیازمند در سراسر کشور با قیمتی مناسب و پوشش بیمه ای کافی گردیده است.